Искате ли да получавате новини от нас - за премиери, промоции и др.?

Най-доброто от Андрю Лойд Уебър

мюзикъл гала 

Билетна каса

Билети онлайн  от Eventim

Билети онлайн от ФКЦ

 

 21 юли, 21.00 – Опера в Летния театър 2020

 

Диригент: Страцимир Павлов
Режисьор: Сребрина Соколова

С участието на: Илина Михайлова, Момчил Караиванов, Калина Жекова, Борислав Веженов, Нейчо Петров-Реджи, Мария Павлова, Свилен Николов, Вяра Железова, Лиляна Кондова, Людмил Петров, Пламен Георгиев, Николай Димитров, Белла Петрова.

Оркестър, хор и балет на Държавна опера Варна

Оркестър, хор и балет на Държавна опера Варна

В програмата песни от мюзикълите:
„Йосиф и фантастичната му пъстра дреха“, „Евита“, „Котки“, „Любовта никога не умира“, „Реквием“, „Исус Христос супер звезда“

Андрю Лойд Уебър или барон Лойд Уебър /роден на 22 март 1948 г./, е един от най-известните композитори от края на 20 век. С многото си успешни постановки, които се играят в продължение на десетилетия в театрите на Бродуей в Ню Йорк и в Уест Енд в Лондон, той с основание може да бъде наречен благородника на мюзикъла. Освен това той е импресарио в театъра, а неговата театрална компания Really Useful Group е сред най-големите оператори в Лондон.

Написал е 21 мюзикъла (сред които "Исус Христос суперзвезда", "Евита", "Котки", "Фантомът на Операта", „Любовта никога не умира“), два саундтрака и латинскиРеквием. Голяма част от песните му (като "I Don't Know How to Love Him" от "Исус Христос суперзвезда", "Don't Cry For Me, Argentina" от "Евита", "Memory" от "Котки" и "The Music of the Night" от "Фантомът от Операта"), са станали известни хитове, даже и извън театралните постановки. През 1992 година Андрю Лойд Уебър е удостоен с рицарско звание, а през 1997 година получава и титлата пер. Днес той е носител на много награди, сред които и “Оскар”. Композиторът членува и в клуба на най-богатите хора във Великобритания, пожизнен член на Камарата на лордовете на Британския парламент.

В мюзикълите на Уебър основата е музикалната драматургия, с което той създава бъдещето на световния музикален театър и променя остарялата представа за мюзикъл, близък по-скоро до водевил и музикален фарс.

 

TOP